mandag den 18. januar 2016

NY flot anmeldelse

Lige før jul fik Ane-Marie Kjeldbergs krimi 'Jeg får døden' endnu en FLOT ANMELDELSE. Forfatteren Anika Eibe gav 4 AF 6 HJERTER og skrev bl.a.:

"Jeg kunne rigtigt godt lide denne bog. Det er en krimi og der er både mord, vold og overfald i den, men den er alligevel hyggelig. Man er godt underholdt og jeg synes at jeg havde fat i flere følelser fra registeret. Fra vrede til tristhed. Fra spænding til let kærlighed og flirten. Fra afmagt til forundren."
"Sproget er godt og velflydende."
Og om en af hovedpersonerne/partneren til det første offer: "jeg personligt fik sådan en lyst til at ruske hende og bede hende tage sig sammen. Ikke nok med hun fortier en masse, men hun har også bare forladt mand og barn for at finde sit indre lys og lytte til englenes kald.
Jeg blev så rasende på hende. Vær der dog for dit barn, kvinde! Hvordan kan man være så egoistisk?"

Se hele anmeldelsen her.

Bogen fås som papirbog og e-bog, samt som lydbog fra Lindhardt og Ringhof. Køb den fx her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.